معاون برنامه ریزی استاندار خبر داد؛سفر قریب الوقوع هیات بلند پایه کشور غنا به استان یزد


یزدفردا "جلسه هماهنگی سفر هیات بلند پایه کشور غنا به استان یزد به ریاست معاون برنامه ریزی استاندار و با حضور مدیران و مسئولان دستگاه های مربوطه به منظور جمع بندی برنامه های این سفر، در محل سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 استانداری یزد یرگزار شد.
به گزارش واحد دریافت خبریزدفردا به نقل ازروابط عمومی استانداری یزد، " محمد رضا بابایی" با اشاره به فراهم سازی مقدمات سفر هیات بلند پایه کشور غنا به استان گفت: به دنبال سفر استاندار یزد و هیات همراه به این کشور برای افتتاح ساختمان دانشگاه کارا و نشست با وزیر صنایع و معادن، اعضای اتاق های سرمایه گذاری و بازرگانی کشور غنا و مذاکرات انجام شده، این هیات بلند پایه هفته آینده به استان یزد سفر خواهد کرد.
وی افزود: رئیس و نایب رئیس هیات بازرگانی، یازده نفر از نمایندگان مجلس و جمعی از مدیران ارشد کشور غنا اعضای این هیات را تشکیل می دهند.
بابایی از نشست اعضای هیات اعزامی کشور غنا با استاندار یزد در هفته آینده خبر داد و نشست با اعضای اتاق بازرگانی، خانه صنعت و معدن و بازدید از صنایع منتخب کاشی و سرامیک، سیم و کابل، نساجی و فولاد استان را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای سفر این هیات بلند پایه به یزد عنوان کرد.
در این جلسه اعضا به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.







یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا